POLITYKA JAKOŚCI

POLITYKA JAKOŚCI

POLITYKA JAKOŚCI

Satysfakcja Klientów i ich zadowolenie jest dla nas priorytetem. Z myślą o naszych Klientach wciąż ulepszamy jakość naszych usług tak, aby spełniały one światowe standardy, a rozwiązania i ich efekt zadawalały Klienta. Wychodzimy z założenia, że bez odpowiedniej jakości nie jest możliwe zdobycie szacunku i uznania Klientów.

Elastycznie traktujemy każde rozwiązanie dostosowując się do potrzeb Zleceniobiorcy. Koncentrujemy naszą uwagę na profesjonalizmie, estetyce, jakości i trwałości naszych usług.

Celem nadrzędnym firmy jest stały rozwój poprzez wykonywanie usług o wysokim poziomie jakości, spełniających ciągle rosnące wymagania i oczekiwania Klientów, a jednocześnie odpowiadających przepisom prawnym.

Mając na uwadze potrzeby Klientów zmierzamy do uzyskania ich trwałego zaufania i zapewnienia im usług wysokiej jakości tak, aby stać się dla obecnych i potencjalnych Klientów wiarygodnym partnerem.

Jesteśmy w pełni świadomi, że podstawowym warunkiem na powodzenie powyższych strategii jest trwała efektywność ekonomiczna, ponieważ tylko ona umożliwia nam realizację celów jakościowych.

Z myślą o naszych Klientach Właściciel, Martinus Marcin Kosicki ustanowił, zatwierdził "Politykę Jakości, poddał się certyfikacji i stosuje Standard Usług Szkoleniowo-Rozwojowych SUS 2.0 ".